کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

کشتی نوح

موسیقی ماءوراء


کمتر موسیقی با کلام گوش میکنم. اما...


من احمد رضایی را نمیشناسم اما هادی ارمین دوست قدیمی است. انچه این روزها تمام افکار مپولایی مرا مشغول به تاریخی نه چندان دور کرده تخته پاره ای است که نوح پیامبر برای نجات نوع خلقت مسمار کاری کرد و مجید ذاکری اینبار شاهکارش را ترانه کرده برای نجات نوع خلقت انسانیت حداقل من! این ترانه را باید هزار بار شنید و نوشید.


که باز هنر نزد مینابیان است و بس



برای شنیدن و یا دانلود این اهنگ به شرجی(مجله موسیقی هرمزدگان)مراجعه کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته مرگ پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:01

من هنوز توی کف ارزوهاتم
کاش میشدباخدا روبوسی کرد وعیدرو بهش تبریک گفت شایددست توی جیبش بکنه وبه خاطربزرگی ریش سفیدیش بهمون عیدی بده

خسل و خوی فینی بهتر از ای نابو! که جیب خدا هم خالی بکنی.

فرشته مرگ جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:21

ای بابا کسی از شما مینابیو به خدا مگه نزدیکتر هم هن

حالا جیب خدا ات زه توا بکردونی گردون مینابیو بیچاره.
به ما هم دعوت بکن سر هیش چمک بکونیم.

مهدی دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:07

سلام داداش مرسی بابات این معرفی که کردی
من مجله شرجی و نمی شناختم
به نظرم کار قشنگیه

الان راضی هستی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد