کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

دانشگاه علوم پزشکی هرمزدگان

اندر حکایت مدیر کل دانشگاه علوم پزشکی هرمزدگان 

 

 

دکتر شکاری.دکتر عمومی فاقد تخصص پزشکی. اهل چاستون...اه ببخشید چاهستان هرمزدگان. عکسی از ایشان موجود نبود تا همگان با چهره نابغه پزشکی هرمزگان بیشتر حال کنند. کارمندی از این ارگان حادثه ساز (مراجعه شود به بیمارستان شهید محمدی. اگر دل شیر دارید) میگفت: مدتی پیش برای افتتاح واحد درمانی در میناب به این شهرستان عزیمت کرده بودیم در حضور جنابشان با خدم و حشم؟.! افتتاح تمام گیشت (به لهجه گوهره ای) و روز جمعه هم بود که دکتر شکاری فرمودنند: روز جمعه است و به گمانم قنبر احمد(قنبر راستگو) منزل به باشند. پس دکتر هوس نوای جفتی نموده بودند. به پیشواز قنبر احمد شرف یاب  گیشتند(باز به زبان گوهره ای) و قنبر نواخت و ما نمی دانیم دکتر سر کنگی هم بریخت یا نه؟؟؟ خدا عالم است.  

داکتر..داختر... بهتر نیست فکری به سامانی دانشگاه بزرگ علوم پزشکی بکنید تا اینکه با منابع دولتی به کنکاش امورات موسیقی مقامی (چقدر زیاد شد) بپردازید؟ هان؟ نه؟ خفه شم؟ باشه....  

داشتم فکر میکردم چه میکند این لابی سیاسی ،اداری و چه با مسماست وزن رسوخ در لایه های حکومتی با وجود این همه پزشک بومی هرمزدگانی که همه تقریبا شهره اند و نافذ به تعلیمات پزشکی ، چه عجوبه هایی و چه بشراتی زمام امور به دست گرفته اند.؟.!..   

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:31 http://spantman.blogsky.com

استان هرمزگان یک ام آر آی بیشتر نداره خدا لعنت کنه مسبب محرومیت مردم جنوب و راستی بروزم بپر بیا

اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد