کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

بلندترین جای دنیا

وقتی بعد از سالها بی ثباتی در رهنمای زیستن ، ایسا از من خواست نمایشنامه ای فرا خور تئاتریکال در اختیارش قرار دهم ، صندوقچه +بادکنک = تمدن، را برایش پیشنهاد کردم که حاصل دغدغه های اندیشه ام در مورد افکار نامه های داروین بود و در بوشهر نوشته بودم.ایسا نپذیرفت. 

از ان روز یک سال می گذرد و حالا من شاهد پاره هایی از همان نمایش بر روی صحنه هستم با عنوانی از نمایشنامه دیگر من که البته خودم پیشنهاد دادم.ایسا در رنگ و برگ دادن به افکار بی خاصیت من همیشه استاد بوده.مثل سرزمین ادمکهای مقوایی ، ما بر می گردیم و گنبد سبز  

 

 

همیشه زنده شدن نوشتارهای یک نویسنده برایش هیجان انگیز بوده.برای شما چطور؟ تجربه دیدن این نمایش را از دست ندین... هشتم تا پانزدهم اسفندماه هزاروسیصدونود فرهنگسرای طوبی بندرعباس ساعت ۱۸:۳۰

نظرات 2 + ارسال نظر
بهشب جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:17

حتمن کغار به دیدن اندیشه هایت می اییم.

شما بیا.حالا اندیشه های من یا اندیشه هایش

ماهی بالی جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 22:32 http://mahibali.blogsky.com

آرزو برای استقبال تماشاچی از این اجرا و رستگاری تئاتریکال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد