کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

شهید مطهری

                                       

بهروز راست میگفت. اما من به فیس بوک فرار نکرده ام. وقتی لابه لای مهره های چرتکه زندگی بالا و پائین میشوی دیگر زمانی برای بوسیدن قلم نمی ماند. هنر امروزه اینگونه است که بتوانی برای خانه ات برق بکشی. رستمی اگر نیازی به سلوک هفت خوان نیست دیو اداره اب و فاضلاب را قانع میکنی به عرضه جرعه ای اب. به کارمند شان گفتم مگر بنکهای حقیقی و حقوقی ،حکومت را با تسلیم مالیات شارژ نمیکنند که دولت بودجه تصویب کند مثلا برای فاضلاب شهری پس این حق انشعاب دیگر چه صیغه ایست؟چایش را سر کشید و گفت اینی که میگی حرف بین المللی است. من که نفهمیدم خودش هم نفهمید شاید تاثیرات ان افیونی بود که در چایش حل کرده بود.

دوست داشتم چیزی راجب به شهید مطهری بنویسم اما ترسیدم دخترم گرسنه شب سر بر بالین بگذارد.

من به فیس بوک فرار نکرده ام. خب

نظرات 4 + ارسال نظر
احسان ن دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 21:29


مم نون ک ب فیس بوک فرار نکرده ای...

بهشب چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 http://behshab.blogsky.com/

سلام سید کامنت من پاک نشده به نوشته قبلت نگاه کن."ریاضتت هم بد نیست بهروز"

خدا رو شکر

ایسا/تئاتریکال سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:49

ایزد را سپاس اولاد رسول. چه تلخ است که باشی اما نباشی. دغدغه ها ما را میکشند اگر دیگران ما را نکشند به تیغ تحجر. کمی این تارهای عنکبوت را پاک کن . همین. و درود برتو - سمیرا-سوگند و سروش

تار عنکبوت؟

احسان شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:09

سلام سید جان فراری نسیت به نظر من بعضی که هیچ جایی نیستند خوش باشی کاکا

اره اینجوری بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد