کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

التماس دعا

اتفاق بدی انگار قرار است در زندگی شخصیم بیفتد. انچنان که نای نوشتن را از من ربوده.از تمام دوستان ، دشمنان و کسانی که مرا می شناسند می خواهم برایم دعا کنند.خواهش می کنم...

نظرات 3 + ارسال نظر
احسان ن پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22


برایت دعا می کنیم

ممنون احسان جان

بهشب شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:52 http://behshab.blogsky.com/

دور باد این احساس .سید نگرانمون نکن برادر

دور باد.دور باد .دور باد بهروز عزیز

ماهی بالی دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:47 http://mahibali.blogsky.com

دیشب رفتم سر تمرین یه نمایش . پیشنهاد می کنم اجراش رو ببینی تکنیک های جالبی ابداء کرده بودند و فکر کنم رابطه خوبی هم با مخاطبشان برقرار کنن . بهشون قول دادم اطلاع رسانی کنم متن زیر تراکتیه که برای این نمایش زدن

اطلاعیه اطلاعیه
السلام علیک یا فاطمه الزهرا
بمناسبت ایام فاطمیه برگزار می شود
نمایش مذهبی
؛آتش و میخ و پهلوی یاس؛
همراه با سینه زنی سنتی
از شما دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت دعوت میشود ما را در اقامه عزای ام ابیها یاری فرمایید
قدوم شما عزاداران فاطمه (ع) به دیدگاهن ما
زمان: سه شنبه ۵/۲/۹۱ ساعت ۹ شب
مکان : چهار راه سازمان حسینیه امام جعفر صادق (ع)
((( منبر کرتی )))

ضمنا آرزو می کنم رستگار باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد