کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

کغار نامه

هنری،اجتماعی،سیاسی

سلام اقا

که ز نو شد محرم
 


سلام شاه قیام. سلام اقا. ای که همه تار تار قیام را شما تعریف میکنی به پود همه جور. منم اقا. هرمزدگان
 سلاخی شده. که قیام مردان و زنان حنایی من شروع نشده سر بریده شد. جایی در کربلای غرب به درفش قشون بابلی متقلب. منم اقا هرمزدگان. که علم های سیاه پوش من گواهند به ارادت به شما...



منم اب و خاک سرزمین کهوران و کمنزیلان رمیده به بوته های خدا. اقا اینجا حالا شمریان لبخند میزنند و گداری به تظاهر به بریده دستهای عباس میگریند و اب بر سرزمین مردمان من حرام. به نیزه فرو رفته بر گرده علی اکبر اشک میریزند و دستهای گلپنگ های مردمان استوار چون نخل مرا به شقاوت قطع میکنند.



سلام شاه مظلوم منبر های گپ و کوچک من. که تو خود خوب شاهدی بر صیانت فرهنگ قیام بر استبداد و زور. ولی اقا این روزها بار حرف زور زیاد است. یزیدیان و شمریان نقاب حرمت حرم اهل بیت به چهره کشانده و سر بریدنشان ملس است. فریب دادنشان صلاح است. و خلیفه بازیشان کرامت جامعه.



وابن سعدها اقا بسط نشسته اند لابی گریشان را به هر که میخواهند ، تیر حرمله میکنند. گلوی کودکان من ، هرمزدگان را به سه شعله ای میدرند ، در نینوای پارسیان.


اقا، اقا ، اقا ، ای شاه شهیدان ای نو گل زینب... تو گواه باش به حق لگد مال شده مردمان خوس خوسی هرمزدگان. از انهایی که بر اجساد متبرک هرمزدگان اسب دواندند. این ملعونان کربلا خلق کرده روز، که به چاپلوسی ، خواجه گی خود را در فلان بیت ، پنهان میکند. او به حق قاتل علی اصغر است. قاتل عون و جعفر است. قاتل وهب نصرانیست. قاتل دمکراسی و خالق اب دهان به قیام دختران به پا خواسته من است.


این مرد بی شک شقی ترین ، سفاک ترین و ظالم ترین شمر زمانه است که به بهای چاپلوسیش به بهارستان خزیده.
اقا ، ای همه جان هرمزدگان به فدای لب تشنه ات، این منم و این که گفتم زمانه من است و تو ناجی و یاور مردم فقیر هرمزدگان باش. ای نماد علم های محرمی جغرافیای من.


یا حسین

نظرات 3 + ارسال نظر
jghf شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:56

زنده باد هرمزدگان. زنده باد کغار

پاینده باشی دوست خوب

زهرا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:09

مرگ بر شمر زمان وحامیانش ...

ممنون از غیرتت دادا

ali.bnd شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:26 http://www.bihamta66.blogfa.com

ممنون آقای موسوی .. انشاله حق به حقدار ارسه ..

سپاس دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد